Hej,
Som styrelsen berättade på föräldramötet ska vi i U14 hjälpa U16 med GIF-cupen som
spelas i bl a Kungsbacka den 3-5 november. Den 3-6 januari spelar vårt lag GIC:en och då
får vi hjälp av laget under oss.
U14:s åtagande på GIF:en är lördag och söndag den 4-5 november. Det handlar bemanning av sek, matservering, markservice, städning samt ledarfika.
Eftersom halva laget då är i Malmö på cup och en del är bortresta på annat kommer alla som
är hemma att behöva hjälpa till, oavsett åtagande i laget i övrigt. Även föräldrar till Malmö-
barn som är kvar hemma eller barn som spelar i GIF-cupen som har båda sina föräldrar i
ishallen behövs. Meddela i föräldrachatten om du kan hjälpa till utifrån dessa förutsättningar,
allas hjälp behövs verkligen för att lösa lagets ansvar! Vi återkommer sen med var din hjälp
behövs mest.
Nedan framgår bemanningen under rådande omständigheter. Den bygger på de barn som
inte spelar cup i Malmö (och i cup-kallelsen inte meddelat att de är bortresta), samt de barn
som spelar GIF:en med U16 och alltså kommer vara i hallen. Eftersom vi inte har några
marginaler gäller att var och en tar ansvar för att passet man ska bemanna. Vi har ingen
möjlighet att lösa ut någon utan man måste själv hitta en ersättare om man inte kan,
samt meddela Karin (servering) eller Paola (sek) vem som i så fall ersätter.
OBS! Alla familjer i laget - även Malmö-gänget - behöver hjälpa till att baka. En kaka
på ca 20 bitar per familj lämnas in lördag 4/11 kl 12.00 till caféet i nedre foajén i A-hallen. Om man inte själv kan lämna in då så be att någon som kan hjälpa er med det.
MARKSERVICE
Noah S, Leo ML - markservice inkl. servera middag lördag 4/11 (samt städa efter måltid)
TID: på plats fr kl 11 (samling vid VIP)
Nils och Philip S - markservice inkl. servera lunch söndag 5/11 (samt städa efter måltid och
fälla ihop och bära ner bord)
TID: på plats fr kl 7 (samling vid VIP)
I markservicen ingår även att koka kaffe och fylla på ledarfika, dela ut mellis, löpande
städning samt hjälpa till med sådant som behövs i hallen så man får räkna med att vara i
hallen så länge cupen pågår (lördag ca kl 22.00, söndag ca kl 17.30)
OBS! Två dubbel-omklädningsrum till J18 och dess motståndare ska vara städade senast till kl 15.30 på söndagen, vilket ingår i markservicens uppgifter. Vilka rum det gäller kommer meddelas av U16 cupansvariga.
SJUKVÅRD
Leon - sjukvård samt bistå markservice lördag 4/11
TID: på plats från kl 11.00 (samling vid VIP)
Hugo - sjukvård samt bistå markservice söndag 5/11
TID: på plats från kl 8.00 (samling vid VIP)
SEKRETARIAT
Noa P, Charley A, Jack, Elliot, Loui, Max (de som ska spela GIF:en och därmed kommer
vara i hallen) - sekretariatet
TID: på plats fr kl 11.00 på lördag 4/11 samt hela söndagen 5/11 från matchstart. I seket behövs 4-5 personer vilket gör att schemat kommer rulla ganska intensivt. Schema för seket kommer när vi fått matchschema från U16.
Efter cupen hjälps alla åt att städa på läktare och omklädningsrum samt ställa undan bord.
Med vänlig hälsning,
Föräldragruppen
gm
Karin