Mariestad BOIS - Hanhals Kings

Plats:Bortamatch
Jannes kommentar efter förlusten
2020-09-13 20:42
5-1 förlust mot Mariestad.

Klart nöjd med vår första period trots 1-0 till dem, sedan är jag nöjd med vår tredje perioden 0-1 till oss. Då var vi aggressiva över hela banan och stod upp bra i spelet och skapade en hel del målchanser.

2:A perioden är bara att glömma, passivitet och onödiga utvisningar kännetecknade den perioden och 4-0 till dem.

Beröm till Måns Krämer och Filip Persson som skapade ett lugn med spelet med puck under matchen.
Nu tar vi nya tag och vi hoppas att få tillbaka en del spelare från skador och sjukdomar under nästa vecka.

Målskytt
Måns Krämer